کد خبر : ۲۲۰۹۷۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ ساعت ۱۲:۵۲


بیانیه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج دزفول بمناسبت 21تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب

باید بدانیم که حجاب “نه” بزرگ انسان به فرهنگ برهنگی و استثمار است که بر مدار سوء استفاده از جاذبه ها و توانایی انسان بر علیه انسانیت در حرکت است.

 بیانیه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج دزفول بمناسبت 21تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج دزفول بمناسبت 21تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با سلام بر آزاد مردان و شیرزنان شهیدی که در راه تحقق فرمان الهی و دفاع از شرافت وناموس  ملت غیرتمند ایران جان خود را نثار کردند.
عفاف و حجاب از ضروریات دین مبین اسلام و از اوامر صریح حضرت پروردگار در قرآن کریم است. قرآن کریم و روایات معصومین(ع) به صراحت همگان را به رعایت اصل مترقی عفاف و حجاب دعـوت می‌کند، بی‌تردید مـردم ایران که پس از سال‌ها مبارزه و با نثار خون‌های فراوان حکومت سراسر ظلم طاغوت را برچیدند، به دنبال احیای اسلام و موازین و قوانین مترقی آن بوده و هـرگز اجـازه نمی‌دهند که فساد و فحشا دیگر بار این کشور اسلامی را فرا بگیرد. ملتی که جوانان خود را در راه اسلام فدا کرده و سال‌ها در برابر کشف حجاب رضاخانی ایستادگی کرده، ‌نمی‌خواهد و نمی‌گذارد که چنین پدیده‌ شومی گریبانگیر دختران و پسران این کشور شود و سلامت معنوی جامعه را به خطر اندازد .
هشتاد سال از روزی که رضاخان دیکتاتور پلید و نوکر اجانب، مسجد گوهرشاد این خانه خدا را به توپ بست و معترضان به بی حجابی را به خاک و خون کشید می گذرد و امروز بیش از هر روز شاهد به بار نشستن خون آن مظلومان و جهانی شدن آرمان آن انسان های والا هستیم.
مقاومت در مقابل بی حجابی به درون مرزها و خاک دولت های استعمارگری که بنیانگذار آن کشتار بودند کشیده شده است و از این پس دنیا شاهد خواهد بود که 21 تیرماه به روز جوشش گسترده و فراگیر زنان در دفاع از حجاب و حیا و عفاف تبدیل می شود و هر سال با شکوه تر از قبل فریاد آن شهیدان مظلوم را به عالم می رساند.
باید بدانیم که حجاب “نه” بزرگ انسان به فرهنگ برهنگی و استثمار است که بر مدار سوء استفاده از جاذبه ها و توانایی انسان بر علیه انسانیت در حرکت است.
مستکبران ورشکسته که جرأت تهاجم نظامی ندارند ، تصور می کنند آنچه را نتوانستند باآتش توپخانه جنگی بدست آورند می‌توانند با حملات توپخانه های ماهواره ای به بنیان های اخلاقی بدست آورند، زنان قهرمان و بیدار ایران اسلامی با مقاومت در برابر تهاجم گسترده تبلیغاتی دشمن نشان داده اند که حاضرند از جان خود بگذرند امّا از عفت و حجاب خود هرگز ، و گواه این ادعا فقط زنان به خون تپیده مسجد گوهرشاد نیستند چادرهای خاکی، ترکش خورده و خونین شهیدان مریم فرهانیان، نسرین افضل، طاهره هاشمی ، طیبه واعظی که خودقبل ازشهادت گفته مرا بکشید ولی چادر از سرم برندارید و 7 هزار شهید زن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که چادر خود را کفن خود کرده‌اند، سند انکارناپذیری از این واقعیت است.
لـذا بسیج جامعه زنان این ناحیه وعموم بانوان متعهد،انقلابی ودلسوزشهرستان دزفول انتظار دارند کلیه مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان باید ضمن همدلی وهمزبانی درسال اقدام وعمل  به‌برنامه‌ریزی و راهبرد در این زمینه بپردازند و بیشتر ازاین فرصت‌ها را از دست ندهند و بر اسـاس «قانون گسترش راهکارهای اجرایی عفاف وحجاب» که در تاریخ 19 اردیبهشت سال1389 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید با هر گونه بدحجابی و بی‌حجابی  درجامعه برخورد لازم وانقلابی صورت گیرد.
در پایان با استعانت از خدای متعال و طلب امداد و کمک ازیگانه منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) و پیروی از رهنمودهای نائب بر حق ایشان امام خامنه ای(مدظله‌العالی) دست وحدت را به سوی آسمان بلند کرده تا در پرتو این وحدت و یک دلی و یک صدایی در نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در کشور گامی بلند برداریم و در این باب موفق و پیروز گردیم.
                                                                                                                                                                       والسلام

برچسب ها: بیانیه بسیج